Gesetteld

9 oktober 2011 - Ware, Verenigd Koninkrijk

Hallo iedereen,

Bijna beschamend laat is hier dan update 3 van mijn verblijf in Engeland. Ik begin al aardig te settelen en heb een leuke vriendenkring van au pairs opgebouwd. We gaan regelmatig uit en drinken elke woensdag wat in Hertford. M'n kamertje is inmiddels ook al iets persoonlijker geworden met wat leuke foto's. Vorige week zondag ben ik met Uxua (Sp) en Sophie (D) naar Windsor geweest. Het stadje is gebouwd rondom de heuvel waar een oud kasteel op staat. Heerlijk nazomerweer en lekker kunnen shoppen. Heb m'n favo winkel ontdekt: de TK max. Outlet store voor alle soorten merkproducten. Tassen van grote merken die normaal 250 pond zijn kun je hier kopen voor 75 pond!!! Ik werd helemaal gek in die winkel. Misschien gelukkig maar daar ik niet zoveel geld bij me had, anders had ik de hele winkel leeggekocht. Die nazomer was wel even lekker na de afgelopen zomer waar het leek het alsof Noach met z'n ark moest langskomen. Heerlijk met de kids in de tuin in een opblaasbadje gespeeld. Aankomend weekend m'n eerste Hollandse bezoek, moeders komt langs. Stiekem toch wel fijn om even die vertrouwde sfeer om je heen te hebben. De twins zijn ook jarig komend weekend dus het word een weekend vol feest. En misschien kom ik eind oktober voor een paar dagen naar NL. Het gezin gaat naar NL op vakantie dus ik kan dan makkelijk meereizen. Ik laat het jullie weten!

Liefs, Tjitske

ps. Kom allemaal wat vaker op Skype of meld je aan!

1. Nina:
    9 oktober 2011
    Heey! Leuke foto's weer van de twins en Mattie en het oppaskindje van Jagoda. Doe jagoda maar de groeten van mij! Wanneer gaan ze naar Nederland? Wat is je skype naam? Kunnen we een keertje skypen.

Groetjes Nina
  2. Sandra van Steekelenburg:
    9 oktober 2011
    Ha Tjitske!

Leuk om je verhalen te lezen! Volgens mij heb je het super naar je zin. Fijn!
    Vandaag hebben Tjalda en Keije (spel ik het zo goed?) een combi oppas bij ons gedaan. Je familie neemt dus goed de honeurs voor je waar!
    Liefs van de Possies uit Delft
  3. Tjitske:
    22 oktober 2011
    Heey Nina! We komen van 28 okt tot 4 nov naar NL. Inge zit met de twins in een huisje in de Delftse Hout, 10 minuutjes fietsen bij mij vandaan. Skypenaam is tjitske.vangrieken

Hi Sandra! Ik heb het hier zeker naar m'n zin! En wat grappig dat Keye ook bij jullie heeft opgepast, deed hij voorheen ook regelmatig bij Hans en Mari-Jose. Ik ben van 28 okt tot 4 nov in NL dus als je toevallig oppas nodig hebt kom ik graag langs :)